Blås väder.

Ja man kan undra hur länge detta förbaskade blås vädret ska hålla på? Jag menar när det är mörkt, blåsigt och små regnar då är inte motivationen speciellt hög. Och eftersom vi inte har lyxen att varken ha ridhus på ridavstånd eller en hästtransport så blir det ju antingen skogen eller ridbanan och det blir ju utomhus hur man än beter sig. Önskar jag kunde vinna pengar så jag kunde köpa en egen häst transport. Men sån tur har man väl såklart inte. Nej slut på tråkigheterna:). Red inte star varken i söndags eller igår. Men idag blir det hur som hellst. Han måste ju röra på sig. Tiden går fort och snart är april här. Har lite funderingar om vilka tävlingar som jag ska ta. Om jag ska rida A9 eller hökenssås? De ligger väldigt nära varandra. Men jag vet inte hur mycket pengar jag kommer ha. Och självklart är det ju billigare för mig att ta A9 då. Får se när det närmar sig. Vet inte heller än ifall jag måste rida en CR eller inte. Star har ju inte klarat en än. Bara jag. Får se vad vi kommer fram till. Ha de

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg :D

Kika gärna på min o lämna en kommentar=)

2009-01-13 @ 17:24:55
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Dilan Amin

hejhej :D

Vad hääänder hos dig?



P U S S

www.mramin.blogg.se



2009-01-13 @ 17:33:25
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Läs Tr !! ligger ute på nätet!!

2009-01-13 @ 20:57:19
URL: http://web.telia.com/~u55016764/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0