Bilder från branäs


Tobbe provade pappas skidor.. men hade svårt att hålla sig på benen.. :D Fast sen gick det bättre när han hyrde ett par skidor som va kortare och vassare. :D




Min syster höll sig på benen större delen av helgen.. några vurpor blev det men inte lika många som för tobbe och anton :D hehe..



Anton som satte sig och väntade på att tobbe skulle komma upp på benen igen :D

Tyvärr har jag inga kort på mig själv.. vet inte om tobbe kanske har några.. ska kolla med honom senare..

Köpte sånt där medel som man smörjer på täckena idag.. får se om det fungerar.. ska kolla på andra täcken imorgon som camilla ska sälja och se om de passar.

Nu ska jag kolla färdigt på Two and half men..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0