Trött

Idag va en trött dag. Har så svårt att somna på kvällen. Klockan blir ett, två (som idag också) innan jag ens får ro att somna. Ska man gå upp på morgonen sen för att jobba är det kämpigt. Samma dilemma blir nog imorgon också. Eftersom jag inte kunnat somna än och klockan är ett. Typiskt! I alla fall så red jag star idag i paddocken. Gick rätt bra faktiskt. Det känns verkligen att han blir bättre och bättre. Han gick knappt att flytta innan, men idag när jag prövade så gick han snällt i skänkel vikning. Visst lite kämpa blev det men han gjorde det i alla fall. :). Han börjar få muskler att orka göra såna saker nu. Kul. Släppte honom en sväng efter ridningen så han fick springa lite. Typ lite löslongering. Han verkade tycka det va kul för han sprang omkring och visade upp sig haha. Så snygg så :). Nej du blir det att försöka sova igen. Godnatt med er.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa det kommer gå sjukt fort,men det är roligt också:D Varje ålder har nog sin egna charm! :D

Va hos din pöjk i fredags & beställde barnvagns skylt åt lilla skruttan :D Kramkram

2009-02-04 @ 15:48:08
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0