Träningsritt idag

Idag va det träningsritt på A9. Jag skulle leda 23 km gruppen och red hemmifrån vid halv elva eftersom vi skulle träffas elva. Ritten gick i lagom tempo och en trevlig skara på folk.. det va jag och star, sarah och esse, så va det en av team eriksson och deras come on guy och sen en till tjej med ett halv blod som jag inte minns vad hon hette.
Solen sken och det va lagom temp ute. Hästarna verkade pigga och tyckte det va kul.

Nu måste jag tillbaka till huset och renovera..

Bilder kommer antagligen upp på Sarah Fredsrikssons blogg: www.stallsf.blogspot.com
Och lite bilder även på Team Norbergs sida. www.teamnorberg.se

Hoppas alla hade en härlig ritt för det hade jag..
Fick några mer saker sålda och nu är det bara ett rött träns kvar (quickbride).

Ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0