Snö, snö, snö

Ja snön kom ju lite oväntat här i helgen. Blev lite paff när jag klev ur sängen och fick syn på snön. :). I söndags när jag stod på salongen och putsade fönster så såg jag solen titta fram. Då blev jag lite ledsen, jag ville så gärna rida. Alltså det va ju det perfektaste ridvädret vintern kan erbjuda. Snö och sol. Det är ju som uppgjort att rida en riktigt lång tur. Men inte då. Jag fick stanna inomhus och måla och städa salongen. Men men, hoppas snön ligger kvar till helgen och det blir sol så kan jag passa på att rida då. Men med min tur blir det väl regn och blask. Får se. Det är nu endast två veckor kvar tills vi får huset :). Spännande. :). Nej nu ska jag åka till jobbet. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin~Mamma till Thea

Haha precis :D Jag hoppas verkligen att det fortsätter så bra som de är nu, för nu bryr han sig verkligen om Thea och vill vara pappa :) Kram

2009-02-10 @ 10:16:34
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa du får ta dig tid! :D Knalla förbi din salong häromdagen och tänkte kika in och säga hej & visa upp Thea men såg dig ingenstans så våga inte gå in:P

Men kom förbi någon dag!! :D Vore trevligt!!

Kramkram

2009-02-11 @ 21:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0