Hoppas på lika fint väder!

Hoppas verkligen på lika fint väder imorgon som vi haft både idag och igår.. Skulle va kanon.. Fast det behöver inte vara lika kallt bara.. för det har ju varit riktigt kallt idag.. brrr.. ska alldeles starx till stallet och rida lite dressyr tänkte jag.. eller om jag struntar i det eftersom jag ska rida tidigt imorgon?? Får se hur det känns när jag kommer till stallet senare. Har kvällen idag så jag behöver inte ha brottom dit..

Sitter och messar lite med malin just nu om star.. vi försöker ju få tag i hon som äger honom, med det är stört omöjligt. Hon svarar inte på varken mejl, telefon eller sms. Hmm hallå vi har hennes häst och undrar hur allt kommer bli, sen så ska vi börja betala för honom också.. men inte ens det svarar hon på.. när vi liksom ber om ett kontonumer för att kunna sätta in pengarna. Liksom vem vill inte ha pengar?? Inte hon tydligen.. men då blir man istället.. hallå det är DIN häst.. som vi LÅNAT.. tänk den dagen vi kanske vill lämna tillbaka star och hon inte går att få tag i?? Vart ska vi göra av den lilla stackars sötisen?? Jag menar det kommer ju komma en dag då vi måste ta ställning till om att antingen köpa lös honom eller lämna tillbaka honom. Och då måste man ju ha kontakt med ägaren.. Fattar inte att man bara kan strunta sin egen häst. Visst nu har hon MASSOR med hästar.. typ 50 stycken, men det är ju fortfarande hennes..
Jaja ingen ide att spekulera men man blir förundrad och irriterad.. jag vill ju liksom veta hur det kommer bli i sommar.. kommer jag kunna tävla som tänkt?? Eller kommer hon bara en dag och ska ha honom tillbaka??
Hatar ovisshet. 

a ne nu ska jag försöka ta mig bort till Tobbe för att trycka min jobb tröja.. så det syns vart jag jobbar. :D

Syns imorgon alla som kommer till A9 till klockan 10.00

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0