Härligt.

Idag va jag ledig på förmiddagen för att jag slutade senare istället. Passade på att rida tillsammans med Emma Söderström. Vi tog en liten runda tillsammans. Vet inte hur långt det va eftersom varken jag eller emma hade en gps. Men vi red iväg tio och va tillbaka tolv. Så en liten bit blev det. Svårt att hålla ett högre tempo när man pratar en massa :). Hehe. Men trevligt va det. Vi mötte brandkåren mitt ute på A9. De kom åkande lite sakta efter varandra. Sen fem minuter senare såg vi dom igen åka tillbaka till stan. Undra vad de Sysslade med. Det va två såna stora brandbilar fullt med brandmän som vinkade glatt till oss. Hästarna vi lite skuttiga och små rädda för det mesta (fast zadde stod för det mesta av hoppandet, star blir mer spänd och uppblåst). :). Men när brandbilarna åkte förbi va dom inte rädda alls och inte heller när vi blev omkörda av en stor traktor med släp brydde de sig. Konstiga djur det är vi håller på med. Rädda för saker som inte varken rör sig eller lever. A9 på lördag också. :).

Kommentarer
Postat av: sarah

Hej där!:) checka gärna in min blogg och skriv vad du tycker..(: Skriver om allt mellan himmel och jord, men för det mesta mina egna tankar och åsikter om saker i livet. Mycket tankar kring människor, hur vi fungerar som vi gör. Och varför vi agerar på vissa sätt. Tycker om att diskutera och analysera, och har en åsikt om det mesta! Ge gärna kritik också, bra som dålig!:) tack på förhand.

2009-02-12 @ 22:39:19
URL: http://sarintaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0