Då va det bestämt....

... att jag/vi ska byta färg.. IGEN.. :D Men nu får jag ju vad jag verkligen vill ha.. :D
Va och kollade ut kläder också.. Jag kommer sammanlagt ha två färger.. rosa och svart. Eftersom det inte finns vissa saker i rosa och då tar jag svart och trycker med rosa.. Som min långärmade tröja jag beställde.. den fick bli svart. Men jag hittade både piké och jacka i rosa :D Kul kul..
Hittade även en sån nummerlapps grej man måste ha från och med iår.. På distansritt.nu.. 115:- Den beställer jag samtidigt med de andra sakerna när jag fått mina gamla saker sålda.. så om du/ni är intresserade att köpa en hel uppsättning röda grejer är det bara att ringa eller mejla ([email protected] el 0768389150)

Säljer båda mina träns
Quick bride.. Nypris 790 kr. nu 650:- då jag knappt använt det.
Vanligt classic (eller marathon eftersom jag köpte det på Zolitzas.com) nypris 450:- nu 200:-

Tyglar nypris 550:- nu 350:-

Hackamore nypris 750:- nu 500:-

Martingal (traditionel) nypris 369:- nu 250:-

Benskydd 2 par (pro-tech) nypris 385:-/par nu 200:-/par storlek M bara använt några ggr.

Short chaps nypris 269:- nu 100:-

Ridtajts nypris 850:- nu 600:-

Boots 2 par (pro-tech) 185:-/par nu 75:-/par aldrig använda storlek M

     



Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej! Klart jag är intresserad av lite fler saker. Speciellt martingalet och pro tec benskydden. Men om du ska på träningsritten på lördag får du gärna ta med sakerna du tänkt sälja så kan jag kanske få kolla lite på dem?



Mvh Sarah

2009-02-23 @ 21:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0