Anledning

Anledningen till att jag inte skriver så ofta nu för tiden är för att det faktiskt inte händer så mycket.. Sen är det massor på jobbet och så har jag ju flyttat också.. Motiviationen för att hinna rida finns liksom inte.. Jag tömmer hela mitt föråd av det när jag jobbar. Och då när man kommer hem till ett hem som är bombaderat med kartonger och annat bråte blir man inte på så mycket bättre humör.

Idag skulle jag egentligen varit ledig.. men va snäll nog att gå ner för att klippa nicklas och sätta löshår på en tjej. Tyckte att jag faktiskt kunde ställa upp på det :D de blev ju så glada :D
Hon jag satte löshår på fick VÄLDIGT långt hår :D ända ner till rumpan.. de ni..

Ska försöka att dra på mig mina termosar och dra iväg till söta lilla star :D Han väntar säkert på mig. :D
Han välkomnar en alltid med ett mjukt gnägg.. Varje gång :D det är kärlek de..

Imorgon på förmiddagen ska jag försöka hinna att rida lite.. Bara en kortis.. kanske barbacka.. bara för att han ska få komma ut lite.. och jag med..
Men sen efter jul då måste vi igång på allvar inför tävlings sessongen.. då är det ingen slapp tid längre.

God Jul på er allihoppa..
Kram



Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Härlig blogg du har! :)



Kolla gärna in min HÄSTBLOGG: http://frejalindskog.webblogg.se

2009-12-23 @ 20:00:15
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0