Allt om lite

Ja just nu händer det inte så mycket inom Stars träning.. Han går fortfarande rätt lugnt fram. Har ridit en del dressyr och så. Men inget mer avancerat. Ska väl börja ta tag i han så snart som möjligt igen.
Har nästan bestämt mig helt för T80 på fornaboda.. Har inte anmält mig än.. Alexandra har lurat in mig i sin vidskeplighet att man ska anmäla sig precis innan anmälningsdatumet går ut.. :D hehe.. Så nu vågar jag inte anmäla mig för tidigt för då händer det säkert nåt. Se på hur det blev med Affe.. Jag anmälde mig rätt tidigt till fornaboda.. och vad händer.. jo han går och får korsförlamning två veckor innan tävlingen..
Men i alla fall så känns star precis som vanligt.. pigg och fräsch. :D

Igår så va jag och hälsade på Elin och hennes Thea.. Vi gick och åt pizza, gullade med Thea och pratade massa strunt :D hehe.. Va hur trevligt som hellst :D
Tobbe skickade runt nio och frågade vart jag hade tagit vägen :P hehe.. han va hungrig och hade gjort tacos hehe.. Nyttig dag för mig igår.

I lördags så red jag först en lugnt skritt tur på Star 7km. Sen åkte jag över till storfors och red tillsammans med Alexandra på en av hennes hästar.. Först red jag Barrax och sen bytte vi efter halva så jag fick prova Chatero :D Han va häftig att rida.. riktig stor häst galopp hade han :P
Tråkigt nog tappade Barrax en sko. Igen.. tråkigt det där :S
Alexandra gick tillbaka med honom.

Sitter just nu på pressbyron och skriver då min dator fortfarande inte fungerar.. eller ja.. mitt mobila bredband. Det är ju inlämnat men jag har inte fått tillbaka det än. Undra om det gick att laga eller om jag är tvungen att köpa ett nytt.. Vore ju kul att veta liksom.. så man får tillbaka internet hemma någon gång.. känns dumt att behöva betala på något man inte kan använda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0