Ullared

Idag kom vi hem från vårat besök i falkenberg hos min syster. Åkte i fredags eftermiddag/kväll (klockan 19.00) och va väl framme ca 10.30. Vi gjorde inte så mycket då utan kollade lite på tv och sen la oss..
Igår (lördag) så åkte vi till Ullared när vi hade vaknat.. hade lovat mig själv att handla mer till mig själv än till hästen denna gång. Och kan ni tro det.?? Jag klarade det :D Köpte bara en grimma, transportskydd, longeringsspö och ett fleece täcke. Sen handlade jag kläder och andra små nödvändigheter som parfym, sminkborttagningslappar, brun utan sol, godis etc etc.

Min syster hade ju redan köpt transportskydd åt mig som va rosa.. men när jag såg dom så såg jag att de va på tok för stora.. så de lämnade jag in och fick ett tillgodokvitto. Men de rosa va tyvärr slut så det fick bli svarta istället. Men det är lika bra det.. de fyller sin funktion och så har jag ju rosa och svart. :D Så jag funderar på att trycka dit rosa detaljer iställlet.. får se. :D

Hämtade ju hem våran kisse också.. som min syster hade varit och hämtat hos uppfödaren. Han  va då en väldigt (läs väldigt med stora bokstäver) kelig, busig och social.. Väldigt orädd.. Han är så himla liten och söt.. :D
Han va så snäll hela vägen hem och bara sov och sov och sov i sin bur hela vägen hem (ca 4h eftersom vi stannade lite efter vägen och tankade och gick på varuhuset JULA).

Nu springer han omkring och inspekterar. Fläkten i taket i vardagsrummet är VÄLDIGT spännande.. :D

Nej nu ska jag fixa lite... vu fåt TV idag :D
Fatta vad jag ska kolla på tv ikväll :D

Kramkram

ANMÄL ER NU TILL HEARITTEN SÅ DEN INTE BLIR INSTÄLLD... DET VORE SÅ HIIIIIIMLA SYND..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0