Anmälda till Hökensås

Igår anmälde jag mig och star till Hökensås ritten den 9 maj. Har hört att det är så fint att rida där.. Så fin natur och fint underlag. Vägde fram och tillbaka vilken av rittena jag skulle välja, Hökensås eller A9-ritten. Men när jag funderat en stund så tänkte jag att det skulle vara roligare att rida någon annan stanns än på A9 området för en gångs skull.. rider ju faktiskt där i stort sett varje dag. Så sagt och gjort så skickade jag iväg min anmälan igår kväll och betalade in avgiften idag... Hoppas på bra väder och mycket fina och roliga ekipage.

Igår kom Alexandra och Jonas förbi och åt pizza och kollade på film. Vi kollade på Madagaskar 2.. Den va bra.. fast inte lika bra som den första.. men så är det ju oftast.. Nr 2 är aldrig lika bra som nr1 :D

Är hemma just nu och ska laga lite mat tänkte jag.. ska bara ringa tobbe och se om han också ska ha nåt. Eller om han ar fullt upp och inte hinner. Men det blir antingen pasta eller pannkakor.. UNDRA vilket som är nyttigast hahahaha.. pannkakor jag lovar *NOT*. Särskillt inte när man har grädde och sylt till..

Köpte en ny mus åt Pumba idag.. han leker som bara den med den och tycker det är jätte kul att få nya leksaker då han redan tröttnat på sina gamla.. Funderar på att köpa en klätter ställning åt honom också.. Hittade en stor fin på granngården för 799 kr. Den va hög med stege och sovgrotta och massa annat kul. Kommer han säkert att gilla :D

Nej nu ska jag leka kock :D

Ha de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0