Till salu!

Ja då har man satt ut affe på försäljning.. känner att han inte kommer och hålla för det jag vill göra.. så då är det bättre att han får komma till någon som inte har allt så stora förväntningar på honom.. Har lagt ut han på hastnet.se och horselink.se och bukefalos.se
Fast säljer han inte förens behandlingen är färdig... vill veta vad vet säger om honom när vi kommer tillbaka till ATG den 13/11.. (ändrad tid)

Får gå upp varje morgon innan sju för att åka ut i stallet till sju och byta ut back on tracken mot en benlinda som han måste ha på sig ute och då passar jag även på att mocka etc såklart..
Ger han medicinen på kvällen när han kommit in..

Va ute och gick med affe idag som veterinären hade beordrat mig att göra. GUUUD vad han är lekfull och busig.. ALLT va verkligen läskigt.. han slängde med huvudet och hoppade närst intill jämnfota bredvid mig.. men han är ju som tur är snäll så han hoppas ju aldrig på en eller nåt.. utan mer framåt eller åt andra sidan.

Hör gärna av er om ni är intresserade av att ev köpa affe.. men han säljs bara som dressyr häst.. för det håller han till och klarar av galant. INGEN DISTANS.. lite hoppning ev på klubbnivå..

Ha de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0