Låt den rätte komma in..

Igår va jag och malin på bio i karlstad.. vi såg den svenska thrillern "låt den rätte komma in"
Det va väl ganska bra.. inte så läskig, man blev mest rädd för att man skvatt till pågrund av ljudeffekterna.. annars va det en rätt gullig film om man bort ser från att hon faktiskt hade ihjäl folk och drack deras blod.. :D
Dåligaste scenen va när tanten som blev smittad attakerades av katter.. hon dog i alla fall av solljus... hon brann opp :D

Bion började 21.15 så vi passade på att äta kina mat innan vi åkte in.. gott gott. Åt friterad fläskfile med sötsur sås och nudlar.
Kollade fel på klockan så vi trodde halv åtta att vi va lite sena med att åka då man skulle hämta ut biljetterna en halvtimme innan filmen började.. men sen kom vi på att den inte gick halv nio utan kvart ÖVER nio :D så vi åkte hem och softade en stund till kvart över åtta.

Affe är sur på mig lite tror jag... för att han får så lite kraftfoder :D morötter är tydligen inte alls lika gott.. han blänger på mig varje gång jag ger han maten, ser ut som han tänker "HALLÅ vad det här ALLT!!!??"
Va ute och gick med han. GUUUUD vad hetsig man kan va.. han är så uttråkad så han skuttar av glädje när han får röra på sig.. Imorse hade han rodeo show i sin lilla sjuk hage. Men det bockades och sparkades bakut och härjades. :D Tog som galoppsteg som fick plats i hagen och sen tvärnit precis innan staketet..
Funderar på att öppna upp hagen till veckan när han slutat med medicinen... har inte bestämt än, han kanske springer som en tog när han ser att det finns plats.. Får se..

Imorgon blir det karlstad för att se Veonica Lethinens häst som hon ska ha ut på foder. Får se vad det är för liten tjej :D

Ha de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0