Kanelbulleritten

Eftersom sara inte verkar skriva så ofta skriver jag lite å hennes vägnar med :)

I lördags va jag och sara på kanbulleritt i väse, min och stars första träningsritt. Jag va nervös för allt utom lastningen, för de har han ju gjort förut tänkte jag. Men ack så han vägra gå in både på dit och hemvägen, haha han kände väl att matte va lite spänd :) men annars skötte han sej utmärkt. hrmmm annat kan ju sägas om Affe haha. Nee men affe har ju vart stående ett tag och han är ju alltid ett litet energiknippe men i lördags rann de över :) haha han va så söt när han studsa runt i skogen. Min lilla Star han bara gick där och gjorde som jag sa och va som den lilla stjärna han är. De va kul och komma ut och träffa lite distansfolk också hon vi va hos hade ett jättefint stall så man får ju se hur andr ahar de också. De va även första gången jag körde med hästsläp så de va en erfarenhet också :) på det hela taget va det en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0