Foderhäst

Har funderat lite runt detta med hästköpet.. alltså på en ny häst till mig.. jag vill ju ha en som kommer hålla.. och tänkte så efter en stund.. kanske är det bättre att vänta en stund och spara lite pengar och kanske kunna lägga mer pengar på en.. men jag vill heller inte vara utan häst under tiden.. va då ute och tittade lite annonser som vanligt för rolighetens skull och hittade ett sto i karlstad som hon ville ha ut på foder ett år eller längre.. funderade då en stund till och kom fram till att jag faktiskt pratat med den här tjejen innan, vi skulle ha tagit följe till fornaboda ritten.. då tänkte jag att varför inte ha en häst på foder under tiden medan man sparar?? Hon vill inte sälja utan bara lämna ut henne på foder. Så varför inte.. jag pratade lite med henne och hon tyckte det lät jätte kul att jag va intresserad.. eftersom vi båda är intresserade och rider lite distans.. så vi gjorde upp att jag ska dit imorgon och titta på henne. Får se vad som händer här näst..
Har i alla fall två som är intresserade av att ev köpa affe eller ha på foder..

Får se hur allt artar sig.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0