Denna dag!

Och så kom även denna dag, tisdag den 25 november.. mindre än en månad kvar till julafton.. det är sjukt vad fort det går. Sitter för tillfället på salongen och väntar på min kund som inte verkar behaga att dyka upp.. pust blir så trött på under som inte hör av sig när de inte kan komma, utan skiter i det och bara inte dyker upp.. så får man sitta här utan, med kanske andra kunder som skulle ha viljat komma istället för.. så tänk på det nästa gång ni ska iväg och göra håret hos en frisör och inte kan åka iväg.. RING OCH AVBOKA...Finnt andra som vill ha denna tid istället..

Idag så sker den en kul grej i mitt annars så glamorösa liv (ööh). Vad det kommer att vara kommer jag skriva om imorgon.. :P mohahaha..

Har försökt nu att lägga in lite länkar bredvid här som jag brukar besöka.. men jag fattar noll.. kan verkligen inte hitta vart men lägger in det... tyvärr..

Igår va jag hos Tobbes mormor och permanentade henne och klippte lite.. hon är 90 år och pigg.. Självklart lite små grempor här och var.. but what the heck she's 90 years old.. Hon blev så fin så..

Nej nu ska jag dricka tee och tänka onda tankar om folk som inte avbokar :P hehe.. nja eller kanske inte :D


ha de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0