Kanske....?!

Jag va ute hos affe på lunchen idag. Tog en lång lunch och passade på att rida honom.. Han hostade ingenting alls.. inte ens när jag började trava.. travade en bra bit men ingen host. Sen så tog jag galopp och han hostade fortfarande inte.. red ca 45 min och han hostade inte en endasate gång förens vi nästan va hemma så va han JÄTTE het och surtsade till och hostade till kanske tre fyra gånger på raken som om man får i halsen typ. Sen hostade han ingenting mer. Han rullade sig i hagen ochh dammade runt men ingen host. Så jag hoppas hoppas att han är lika imorgon eller ännu bättre abslout ingen host alls. Hoppas Hoppas Hoppas..

Jag är fan skit nervig varje gång jag åker till stallet nu.. jag vill ju så gärna.

nej nu ska jag fortsätta jobba..

ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0