Inget hopp..

Jag känner inget hopp om nästa helg längre.. han hostar fortfarande idag.. visst jag vill ju att det ska bli bättre så jag tycker ju att det är det hela tiden.. men jag vet inte.. måste väl hålla en liten gnutta va hopp uppe.. men det ser inte ljust ut tyvärr.. :( Vill ju så himla gärna. Klara den här förbannade Clear rounden. Affe är ju redan godkänd i CR men inte jag.. Tröttsamt. Skulle haft två hästar så man kan ta den andra om den ena blir sjuk. Fast med en häst till betyder dubbelt så mycket jobb och mer timmar i stallet.. Fast iofs vad skulle det göra. Men som sagt det är dyrt med. Får se i framtiden. Kanske så. :D Who knows.. men då blir det antingen en hingst eller ett sto.. Arab förståss. :D Fast Affe kommer att vara kvar.. han är ju min ögonsten.

Han va så busig idag när vi va ute på våran dagliga promenix med betande och så.. han hade ingen alls lust att GÅ han skulle SPRINGA om han så då va tvungen att stå still och trava så skulle han trava. När jag sprang lite med han så skulle han minsann inte trava, då va det galopp.. tokig han e. Jag finner ju en god sak med allt det här. Vi får ju väldigt mycket markträning till hand. Man ska ju faktiskt springa med hästen och visa upp den för veterinären. Det är ju sån träning man inte tänker på att träna. Tänkte på det idag när jag va ute med Affe.. att man liksom aldrig tränar det mer än på själva tävlingsplatsen.. men jag och Affe har fått massa träning med det den här veckan.. hehe.

Nej nu ska jag sova..
//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0