Arabian Flame min sötis

Idag blev det inget ridande. Lite pågrund av att det är dax för lite vila någon dag sådär. Har ridit så mycket den senaste tiden. Plus att det regnade lite och plus att jag va hundvakt åt Thelma och Wilma. Mamma och Morgons små voffsingar.. Men imorgon blir det full fart frammåt igen. Då ska vi ut på vägarna igen, nyskodda och fina.
Alexandra skickade förut och frågade om jag skulle med till Brattfors och rida på söndag. Sugen som fan, så får se om vi åker dit och rider lite och får lite kul sällskap samtidigt. Det är aldrig fel.

På lördag så ska vi stängsla Affes nya hade och sen blir det avmaskning för fulla muggar :D Stackars hästarna som måste få i sig det där äckliga, för jakan tänka mig att det inte smakar speciellt gott inte.. Bläää..
Men Affe är så snäll och står stilla och sväljer ändå.. Fast man ser att det inte är alls speciellt gott.

Måste ta och köpa en större hink som han kan ha i hagen och dricka ur. Han har en vanlig 20 l hink nu vilket inte alls räcker sen när det blir varmare ute.

Har fått dragit ner på höt, för han äter inte upp det, synd att behöva slänga det på gödselstacken när man betalar för det. Så han får 8 kg nu istället för 10.


Ha de..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0