Sommarbete och Sydnärkeritten

Släppte Affe på bete idag. Han går nere i bjurstjärn hos Johan och Carina tillsammans med tre ston. Han blir ju kungen i hagen. Fast det verkade inte som om stona tänkte komma fram alls. Felicia det ena stoet ville gå fram men fick inte för ledar stot. Men det blir nog när de fått gått ihop ett tag. Fast han verkar inte lida av att vara själv heller. Vi busade lite inna jag åkte hem. Jag sprang lite i hagen och han sprang efter, det verkade som om han tyckte det va kul. För han sprang som en toh och studsade omkring hehe.. token.
Han ska bara gå där tre veckor. Och jag kommer åka dit och rida på helgerna och under semestern. Kul att rida lite på andra ställen än A-9. Red ju massor i bjurstjärn när jag  va liten. Så det kommer bli väldigt roligt med lite omväxling.

Anmälde mig och Affe till sydnärke ritten den 5 juli idag. Sista anmälningsdagen är den 19 juni. Kommer bli kul att få starta på en riktig tävling också :D
Sen blir det nog fornaboda också.. kanske. Beror på hur det ser ut då.. Den är ju inte förens i augusti. Kul att komma igång nu :D Även om det är långa mellanrum mellan ritterna. Men man kan ju träningsrida med på olika ställen i närheten. Bjurstjärn nu kommer bli riktigt kul. :D

Nej nu blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0