Sidepull

Ska sälja mitt sidepull träns för jag ska köpa ett nytt med nya färger. Så om du är intresserad av att köpa det eller vet nån som vill så här gärna av er. Har tänkt mig ca 600 för det. Kostade 850 kr nytt. Har haft det i knappt ett halvår nu.

Va i stallet igår, men det spöregnade verkligen så jag red aldrig. Åkte till storfors och lämnade tillbaka westernsadeln. Sen förbi storfors och hälsade på Alexandra.

Ikväll blir det dressyr.. Om inte himlen tänker öppna sig igen. GUUUD va skönt det kommer bli mer ridhus.

Ha de



Lite bilder på tränser. De första två bilderna visar både med sidepull effekten och med bett. Den sista bilden är på min häst. Tyglarna ingår ej i det priset.

Kommentarer
Postat av: Carro

Nyfiken Vilken ny färg blev det? :)

2008-07-22 @ 15:41:18
Postat av: emilia

Okej, går det bra annars med honom?.

nej jag har ingen häst just ni, hästen jag skaffade i höstast lämnade jag tillbaka efter 2 månader, var nog inte redo att skaffa en ny efter Affe.

Är nu i sthlm och ska provrida några hästar tänkte jag.

kom också på att idag för 1 år sedan så tävlade ajg och affe i fälttävlan, det va den bästa dagen i mitt liv. har du hoppat nå terräng med han?.

Kram emilia

2008-07-22 @ 16:09:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0