Mycket bättre

Affe är mycket bättre nu. Faktiskt nästa helt bra. Lite stel är han, men det kan också bero på att jag varit borta i helgen och inte rört på honom.

Idag va jag och malin ute på en tur tillsammans med Affe. Jag tömmkörde honom och det gick riktigt bra. Han verkar tycka det är kul. Man kan ju inte sticka under stol med att man får träning när man går med honom, för han har ett ganska högt skritt tempo.. särskillt nu när han stått i ett par dagar. (sen förra lördagen).
Longerade lite när vi kom tillbaka mest bara för att se hur han rörde sig. Och han såg inge halt ut alls, men som sagt lite stel. Det blev ju bättre under tiden vi longerade. Så imorgon ska jag rida lite lätt på honom tänkte jag.. Skritt och lite trav. Så han får igång kroppen igen.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0