Jobbigare än man tror

Red som sagt dressyr igår kväll. Gud alltså vad jobbigt det är. Jag har verkligen inga muskler knappt. Blir så arg på mig själv när jag inte orkar.. Men vi red på tappert där i 30-40 min ca. Och idag har jag träningsvärk.
Affe va duktig. Fast han är lite jobbig i början, försöker gärna komma undan. Rådjuret..

Sålde tränset igår. Gick jätte snabbt. Trodde inte det skulle bli sålt så fort, men så blev det.
Har köpt ett nytt, men det är 3-6 v lev tid... Vill ju ha det nu ju... det blev ett rött och ljusgrönt träns. Lägger in en bild här nedan på hur tränset ser ut.. det fanns ingen bild på just de färgerna.. men grimman ska vara röd ( vilket den är på bilden) och tränset ska vara ljusgrönt (den delen som är blå på bilden).
Tyglarna ska vara röda och martingalen är ljusgrön.. så fint så.. mina ridbyxor är ju svarta med röd rand. Kul att blanda.. har inte sett någon annan ha det än.. :D...

Idag blir det mer dressyr träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0