Arabian Flame

Ja nu är han tillbaka på banan igen. Den mesta stelheten är borta och ryggen är normal igen efter sadeln som jag provade. Fick tipset av Carro Pont att hon hade en sadel som jag kunde få prova om jag ville. Och det ska jag ju självklart göra :D
Så får se om den passar.

Annars så kommer vi igång igen sakta med säkert. Kondisen är det ju inga fel på, men vill inte slita upp benet igen. En stukning är ju så lätt att få upp igen om man inte är försiktig. Vi satsar på att vara med på fornaboda ritten den 21/9. Men det märks.. Allt kan ju hända innan.. anmäler mig väl precis innan anmälningstiden går ut.

Ska rida dressyr träning för Maria nästa onsdag.. får se hur det går.. det va ett tag sen vi red för tränare.. Man lägger ju till med en massa olater.. Sen så blir det inte så flitigt dressyr ridande ändå.. roligare att rida ut ju :D Men ska börja ta tag i det nu.

Ikväll blir det dressyr i alla fall eller longering, det beror på vad klockan blir. Måste till bjurtsjärn och lämna tillbaka westernsadeln och hämta min plånbok hos pappa.. Har kvällen i stallet så jag får åka efter det. Slutar senare idag också.. Snart semester. Yippie.

ha de
..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0