Så synd..

.. att jag inte vet hur man lägger in filmer från mobilen till datorn. :S för då hade jag kunna lägga ut en kul film på star när han busar lite :D

Min Tobbe är i tyskland och köper sprit. :D Till mig också. :P hihi..
Han kommer hem ett - två inatt..

Å så vill jag ju självklart säga grattis till Alexandra och Stoffen till förlovningen.. GRATTIS.
Och så även till min syster och anton till deras förlovning.. GRATTIS
Och så mamma och morgan som förlovar sig imorgon.. GRATTIS..

Och ev till mig och tobbe som hittat ett hus som vi vill bo i.. ska dit igen på söndag och kolla.. GRATTIS TILL OSS.. :D

Nej nu bllir det stallet..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hihi många grattis! =)

2008-12-12 @ 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0