Pictures

Jaaa. äntligen har jag tagit mig i kragen och laddat upp bilder på datorn som jag skulle lagt ut för LÄNGESEN.. som jag bara har skrivit om.. men nu har jag jagat bort latmasken och tagit tag i saken.. :D

I förr går när jag va i stallet så va det vilodag för staribari sååå jag va bara där och mockade och myste lite.. eftersom han är en stor gris när det gäller sin egen box så va jag tvungen att nästan mocka ur halva boxen då den va piss blöt.. så det va bara att köra in mer torv.. men eftersom jag köper torv balvis så slängde jag in en hel bal. Skulle bara gå bort och ställa tillbaka vagnen jag körde balen på... eftersom star stod i boxen tyckte han att det va skit kul när det kom in något som gick att busa med.. så han gick lös på balen med tänderna... slet och bet i den och verkade ha skit kul.. jag tog bort plasten tillslut.. och då gick han lös med hovarna och började krafsa sönder balen med frambenet.. så jag behövde inte dela balen själv.. det klarade han åt mig.. hahahaha så söt.. såå jag funderar på att köpa nån slags leksak till denna lekfulla häst.. får hitta på nå kul..

        

Ser ni hålen i balen.. det är star som bitit och ryckt där.. hahahaha

Va ju och red för instruktör också i söndags som jag skrev.. tog några bilder i transporten också..

        

Det är inte alltid så lätt att få in han i transporten, men med lite tålamod och en person bakom med ett spö så går det galant.. :D men ensam skulle jag nog inte klara det än.. får träna på det där.. men eftersom man inte har en egen transport så är det lite knivigare.

Sen så tänkte jag lägga in en bild på hur löshåret blev efter klippningen.. inte så bra bild men hoppas man ser skillnaden som jag känner och ser själv.. :D



Ser ut som om jag putar med brösten men så illa är det inte.. hahahaha.. blunda för det och glo på håret i stället :D

Jag och tobbe va i norge för längesen ( i sommras) och dom byggde garage åt hans bror.. eftersom hans mamma och pappa va med så va även hunden Wilma med.. och hon ÄLSKAR bollar.. så jag tog något kort på henne med..



Som sagt ÄLSKAR bollar..

Jag och syster va ju ute och red på star och satelit.. tog några kort men mobilen gillar inte när det rör sig så jag fick ett någolunda bra kort..



Fin liten pose.. :D

Sen även en bild på star och malin en kort tid efter att Star kom till värmland från gränna..



On the road again...

Star har fått ett nytt ute täcka från GeKås.. Ett fin lila. :D



Han blundar visseligen men man kan ju lotsas som om han tycker det är ett skönt täcke så han måste blunda och njuta :D hahaha.. eller vad tror ni??

Vi va ju i stockholm här för två helger sen.. och vi hade hotell precis i hamnen.. och fönster precis mot där båtarna kom.. fick några fina bilder på dom STORA båtarna.. från hotellfönstret.

         

Vilken utsikt va :D

Sen så gick vi vilse i gamla stan och hamnade tillslut på slottet :D

    

Nu har jag faktiskt inga mer bilder.. :D

Ska väl berätta att jag red dressyr igår igen och det gick jätte bra.. han har fattat hur man ska göra nu.. och det tog bara en gång för instruktör. :D Kul att det verkligen känns skillnad.. sen vet ju jag lite bättre hur jag ska rida honom också.

Träningsritt på lördag på A9.. och sen den 28/12 i storfors..

Ha det bra.. kram på er

Kommentarer
Postat av: emilia

heeej, ja de skulle vara jätte bra att få sånna bilder:)

skicka gärna på min mejl.

mvh emilia

[email protected]

2008-12-11 @ 10:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0