förhoppningar

Jag och Tobbe va ju och kollade på ett hus i onsdags som vi föll för båda två.. ett jätte gulligt par va det som bodde där..
Det är en del att göra invändigt. Men inget va ofräscht.. alltså det är bara gammalt.. så jag hoppas verkligen det blir vårat.. så ingen mer kommer med och bjuder på det.. för vi vill ju heller inte betala alldeles för mycket för ett hus som vi måste renovera.
Så på söndag så kommer pappa, svärfar och svärmor in och ska kolla på huset.. mamma och morgan kanske också hänger med.. får se om de vill det eller inte.. de håller ju på att renovera de också så de kanske inte har tid då de vill ta vara på dagsljuset så mycket som det går..

Sitter här i soffan och väntar på att tobbe ska komma hem.. han va i skövde sist han ringde.. sen när han kommer till stan så ska de förbi firman och lumpa av lasten :D sen kommer han hem och kramas.. :D

imorgon blir det upp ganska tidigt i alla fall.. eftersom jag tänkte rida från stallet runt tjugo över nio.. och vill hinna mocka och så innan..

nej nu ska jag läsa lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0