Ingen rätt

Idag är en tänkarnas dag. Typiskt söndagar. Den jobbigaste "tanken" idag är att jag inte har nån rätt att bry mig. Eller ha nån form av åsikt längre. Han kan göra vad han vill utan att jag kan göra nåt åt det. Har inte ens rätten att bli arg. Ledsen kanske. Men det får man då hålla för sig själv.

Idag kom Nicke till stallet. :). Han fick stå inne direkt eftersom klockan vanfört mycket och hästarna snart skulle gå in ändå. Ska rida han under veckan en del. Kommer några på fredag och kollar på honom. Söta gulliga och fina Nicke.
Tömmkörde Manillo idag med. Han va lika fin som igår. Så det va ingen engångsföreteelse där inte. Duktiga häst :). Tror han tycker det är lite kul med. Hehe. Stolt blir man i alla fall.

Tränat zumba och bakar tårta till Niklas som fyller år. Trotsade träningsvärken och åkte på ett zumba pass vid sex med Sara. Carro va med där. Va VÄLDIGT mycket folk så man fick trängas lite. Å varmt blev det.
Tårtan blev bra och den va uppskattad. Blåbärstårta.

Ligger i sängen och har läst lite. Kommer alltid på lite bättre tankar när jag läser. Få släppa allt och bara leva mig in i fantasin en stund. Harry Potter är väldigt bra böcker för det. Inget avancerat utan bara underbart fantasifullt. Älskar verkligen de böckerna. Tycker de är så fina.

Nej nu ska jag sussa. Ska upp imorgon eftersom jag jobbar 7:45-14:15 hela veckan.

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0