Fixat fixat fixat

Yepp. Har nu fixat lägenhet, säng och andra nödvändigheter till nya ensamma boendet. Fått inflyttnings datum till nästa vecka. Skönt att få tillgång så snabbt.

På sätt och vis har det varit en omtumlande dag. Att få tillgång till lägenheten gör att allt nu känns så verkligt. Innan har jag bara gått runt i nån slags "inte fattat vad som hänt"- bubbla. Men nu när flytten är så nära så kommer allt som ett nytt slag i ansiktet.

Men tror jag kommer trivas. Hyresvärden verkar vara jätte bra och lägenheten är mysig och fräsch.
Ska bli kul att inreda. Måste få mitt bruna bord målat vitt. Men det måste slipas först och sen ska man hitta rätt färg med. Ska kolla lite med mammi imorgon om hon har lust att hjälpa mig. Det är ju inte bara bordet som ska målas utan fyra stolar med. Pust. Men det kommer bli bra :).

Idag har jag varit duktig och ridit tre hästar. Började med Yatzi. Vi är inte riktigt överrens alltid. Men det tar sig. Sen blev det Nicke. Pigg som en mört och spring sugen. Men ändå mjuk och fin i formen :). Efter det blev det söta Manillo. Men där är det ju mest skritt. Men han va så duktig trotts att det va andra galopperande hästar inne i ridhuset. Rörde inte en min trotts tages rodeo show :).

Nej nu ska jag sussa. Är helt slut.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0