Hyreskontraktet.

Idag va jag över till karlskoga och skrev hyreskontraktet på lägenheten. Så nu är allt färdigt.. Nu kan jag börja planera. Ringa det nya stallet och informera om när jag tänkt anlända. Ev leta efter ny soffa eller fotöljer.. har inte bestämt vad jag ska ha än. Börja packa så smått.. samt rensa mitt förråd som ser ut som hej kom och hjälp mig. Rensa i stallet och rensa bort sån som jag faktiskt inte använder. Ge bort sånt som är helt. Kasta sånt som är trasigt. Sälja sånt som har nåt av värde. Så det finns en del att göra om man säger så. Sen ska man ju hinna med och jobba där emellan också.
Malin va här igår och red Star medan jag lånade Mika. Det blev en ridtur på ca 7km. När vi kom tillbaka så va hon så mör i kroppen att hon sa att hon nog va tvungen att spendera natten på Stars rygg :) eftersom hon kände att hon inte skulle kunna komma av :) hehe.. och idag fick jag ett sms.. det enda som stod va.. -Träningsvärk.
Ja det är ju lika bra hon vänjer sig för ska hon börja rida Star efter att vi har flyttat till kga så lär hon ha träningsvärk en tid :). Men hon verkade ändå fått blodad tand.. för hon vill rida till helgen igen. hehe..
Men till helgen blir det fest också.. Ska bli så himla kul.. längtar.
Nu är det bestämt att Lovisa ska rida Star på sydnärke.. Ska bli så kul att komma iväg. :D Träffa Kicki oc. Star kommer få ha sällskap av vackra Sol hela ritten.. Lyckos honom.. han kommer inte ha nåt emot att springa de fem milen då inte :D hehe tjejtjusare som han är :D.
Nej nu ska jag åka till bjurstjärn och göra Carina snygg i håret och prata massa häst :)
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0