Tävling

Som jag sagt tidigare så blir det ingen mer distans tävling för mig och star i år. Men jag har funderat lite på andra tävlingar som vi kan göra. Så som hoppning och/eller dressyr. Satt nu och kollade lite vad som fanns för tävlingar snart och i närheten. Så jag hittade en hopptävling i karlskoga den 17 okt. Det va med höjderna 80, 90 och 100 cm. Funderar då på att starta 80 och 90cm. Det är CR klasser vilket passar oss bra som första hopptävling ihop. Måste bara kolla så jag inte jobbar då bara. Så det är alltså inte helt slut tävlat för mig och Star i år :)
Star får ju stå inne nu. Jag skulle ju har ridit nu i helgen för att kolla om det blev någon skillnad på honom pulsmässigt. Men nu har det blivit så dumt att han har fått en lös sko. Så det blev ett mess till hovis om en tid för nya pjuks (vilket va en nödvändighet vilket fall). Så det blir ingen ridning i helgen. Funderade på att försöka plocka av skon. Men den sitter inte jätte löst och jag är rädd för att ta sönder hans fot om jag försöker skälv. Så den får sitta.
Ska snart ut och gulla lite med honom. Måste bara få nån som hämtar mig. Min bil står hos mamma eftersom jag va ute på fest igår och min syster kille körde så blev min bil kvar där.
Men klockan är ju inte så mycket så det är ingen brådska.
Kram
Sara Och Star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0