Medryttare

Ja efter en tids letade efter en medryttare så har vi äntligen hittat en som passar oss. Den förra tjejen vi hade ska åka utomlands och jobba så hon va tvungen att sluta. Så vi har varit utan en tid.
Det är så skönt när man hittar nån som man känner att man kan lita på. Jag menar det är ju ändå ens häst som en annan person ska hjälpa till med.
Vad som har hänt sen sist. Jo vi har varit iväg på en hopptävling i kga. Gick hur bra som hellst för att vara första gången. Det va först inte säkert om vi kunde åka eftersom jag inte hade nån bil att dra med. Men som tur är så har man fina vänner som ställer upp. Så Tobbe skjutsade in mig och stannade hela dagen och hjälpte mig. Hur snällt är inte det?
Jag och Star tävlade två klasser. 80cm CR och 90cm. Ett nerslag i 80cm klassen och inget nerslag i 90cm men jag tappade bort mig och fick lägga en volt. Så jag fick 4 fel för det. Men Star skötte sig exemplariskt. Så jag är kanon nöjd. Det är ju inte hans fel att matte har dåligt minne :)
Min mamma har köpt en ny valp :D En liten Maja. En chihuahua blandning. Hur söt som hellst. Väldens knähund är hon. Vill gärna sitta i knät och mysa. Hon e hur go som hellst. Tyvärr är hon väldigt svår att ta kort på eftersom hon inte är still mer än när hon sover :D
Har beställt ett täcke till henne från Kicki. Ett rosa. :D Så nu sitter vi och väntar på det med spänning. :)
Ne nu ska jag försöka hitta på nåt.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Linn

Har du sålt ditt träns? Är intresserad, men undrar vilken rosa nyans det är på den.

2010-12-15 @ 19:00:15
URL: http://bushast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0