Lite annat..

Det har varit lite annat att göra denna veckan :) Så jag har inte hunnit göra så mycket med star sen i söndags. I lördag så passade jag och Petra på att plocka fram lite hinder och hoppa lite grann. Star är så duktig att hoppa på.. det är hans matte som inte är lika duktig hehe.
Petras mamma hade med kameran så hon knäppte några bilder.. det blev i alla fall två bilder som blev bra på star och mig :)
Jag hade en väldigt problem att titta rakt fram.. kollar så gärna ner på hindret när jag hoppar. Men tillslut så gick det riktigt bra. Star verkade tycka det va kul i alla fall..

På fredag anländer Kicki oc till kristinehamn för att det är A9 ritten på lördag. Hon ska rida T80 FEI.. Ska bli såå spännande och jag kommer hålla händer och tår för att de blir godkända. Jag kommer ju att aggera skrivare i grinden hela dagen så jag kommer ha första hands info om hur det går för alla :D
Spännande spännande ..

Här kommer några bilder från hoppningen



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0