The twilight saga: Eclipse

Ja jag är som många redan vet helt såld på Twilight serien. Både böckerna och filmerna. Och nu har nya trailern på den tredje filmen kommitu ut och jag längtar ju inte mer till den 30 juni mer nu efter att jag sett den. Men jag kan trösta mig med att den andra delen, New Moon, kommer ut på lördag. På min födelse dag till och med. :) Timeing kallas det.. Så jag ska köpa en present till mig själv.. Den filmen. Sen ska jag hem och titta på den innan jag gör något annat :) hehe.. tur att jag har linda som jobbar på coop så hon kan lägga undan en åt mig.. :) Så jag vet säkert att jag får en..

Har legat hemma i magsjukan sen i måndags. Usch.. Det drog igång 03.00 natten till måndag.. och jag spydde en gång i halvtimmen till kockan ett.. Sen så va det lugnt. Men man är verkligen helt nockad i flera dagar efteråt. Jag känner fortfarande av det och det är onsdag klockan halv tre.. Ska i alla fall, enligt rådgivningen, vara helt smittfri nu. (efter 48 h). SÅ imorgon ska jag jobba igen.. Får se hur det går.. Kommer säkert va trött och sliten, men det får gå.

Idag hjälpte Alexandra Norberg mig att slå på en sko på Star som nästan hade ramlat bort. Tack tack. :)
Nu kan jag rida igen :) Fast det har jag ju inte lidit av de senaste dagarna med tanke på att sängen är det enda stället jag befunnit mig på  de senaste tre dygnen. Fast idag är jag uppe och rör på mig. Igår va det till och med jobbigt att bara åka till affären och köpa skorpor.. Fick älgga mig och vila när jag kom hem. :)

Tänkte i alla fall lägga in en liten teaser på trailern till Eclipse..

 

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Åh vad kul! : ) Ja då lär vi ses där :D

2010-03-23 @ 23:11:48
URL: http://lindablom.se
Postat av: simones

Så otroligt vackert :)

2010-03-24 @ 13:53:19
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0