Träningsritt i storfors

Igår, lördag, va det del 3 av enars vintercup.
Hade tillslut fått låna bil och transport av Johan och Carina, efter ett febrillt letande. Då min bil inte går alls nu. Finns inte ens tillräckligt med batteri i den så att inte ens centrallåset fungerar.
Red tillsammans med Sarah och nisse, emma och elizt, frida och balzer, Minna och gallardo. Har ingen aning om hur vi hamnade till i tid och hastighet, men det va en rolig ritt med fint vänder och gott sällskap.
Sen när man kom tillbaka bjöds det på korv med bröd. Gott..:D

En av Stars största fördelar är att han är så himla smidig att åka med. Han är cool lugn hela tiden, går snällt in och ur transporten. Han står snällt och väntar när man sadlar och tränsar och även efteråt när man ska grilla krov och prata. Han står då lugnt och snälla och äter sitt hö.
Det är så skönt att man har det allternativet att kunna åka iväg själv. För det är inte alltid man kan ha sällskap med sig. För det är inte alltid det klaffar.

På tisdag som sagt kommer Irene med Djinah. Ska bli så spännande att se vad vi kommer fram till. :D
Jag försöker att inte ha så stora förhoppningar så jag inte blir besviken.

Nej nu ska jag kolla lite mer på tv innan jag ska sova..

Ha de bra..
Kram
Sara och Star



Fler bilder hittar ni på www.teamnorberg.se i deras bildgalleri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0