Björkvik

I helgen så är det Björkviks ritten.. och Star är anmäld tillsammans med Kristina. :) Jag och Minna ska med och hinka henne och det kommer bli såååå spännande :) Det märks att tävling är på G för jag börjar ha drömmar om det.. :) Att man kommer försent.. Glömmer passet, tävlingsboken, sadel, träns.. Att man får vända och åka och hämta det och blir ÄNNU mer sena.. :) Men när jag börjar få dessa drömmar så vet man att det är tävling :) det är det som är hela tjusingen med det hela :)
Sen är det ju bra att man bara drömmer om saker man glömmer, för då lär man ju inte glömma det :) Jag menar.. nu inatt drömde jag att jag glömde hela tävlingsmappen med pass och allt i.. Så jag kommer ju ALDRIG att glömma den på lördag hehe..
Ska lägga den i bilen på en gång när jag hämtar den hos pappa.. Ska ju packa allt dagen innan så det bara är att lasta in hästen i transporten runt fyra på lördag morgon :)
Det är ju ca 17-18 mil dit och vi ska ju vara där runt sju.. så det är upp i ottan som gäller.. Skönt att slippa åka ensam också.. Minna hade en GPS så vi inte åker vilse på vägen.. tur är väl det för jag har noll lokalsinne haha.

Nej nu blir det stallet.. ska hämta hem täcken och så som jag ska tvätta inför lördagen :)

Ha de bra.. kram på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0