Svullen

Igår när jag kom till stallet och tog in star så hade han en stor svullen "böld" på kinden (ganaschen eller hur det svaras). Blev först orolig ifall det skulle va nåt farligt.. men vi kollade i en bok och det fanns inte med någonstans.. Så han fick stå still igår.. Imorse gick jag upp extra tidigt för att ringa ATG och rådfråga.. de trodde att eftersom han inte hade ont eller hade feber så kunde det vara pga något han ätit eller att gräset är kraftigt nu i början..
Camilla skickade senare och sa att Star va helt normal imorse och det syntes ingenting.. Så det måste ju varit nåt tillfälligt.. och som vet sa.. det kan ha varit når ätit.. hmm men nu är det borta i alla fall..

Imorgon ska vi ut på A9 och bygga upp tävlingsplatsen klockan tolv.. sen halv sex så ska jag rida lektion. :D ska bli hur kul som hellst. :D

nej nu ska jag kolla på fråga olle..

kram på er

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Ja ibland är de verkligen bra att ha.. grabbarna alltså hehe.

Ja det tycker jag absolut att vi ska göra. Vore skoj..:).. KRAM

2009-05-20 @ 23:22:49
URL: http://idamaries.blogg.se/
Postat av: Lisa

lustigt, men skönt att det inte var någonting!

Vad var det för bok du kollade i? Är på jakt efter bra böcker om hästskötsel liksom.. så svara gärna om du har någon bra bok du kan rekommendera!

mvh en distansintresserad tjej :)

2009-05-26 @ 13:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0