Falkenberg

Igår efter jobbet åkte jag till Falkenberg för att idag (fredag) hjälpa min syster med hennes balfrisyr och sätta löshår på hennes kompis Marre. De blev så fina båda två..
Klippte anton innan de gick också.. så snygga så.. tog en massa bilder men va inte smart nog att ta med mig sladden till mobilen.. så det går vänta tills jag kommer hem.

Snälla Frida tar hand om star idag och imorgon.. Vad skulle jag ta mig till utan henne :D
Jag känner lite att det hade varit skönt att vara hemma och ridit i solen.. men vad är inte kusten :D hehe. det är hur fint och varm som hellst här.. jag älskar kusten.. någon gång i livet ska jag bo här.

Ska alldeles snart gå ut på balkongen och läsa en stund, sen ska jag laga mat.. Det blir pasta med cream frech och bacon.. och soda sreamat vatten :D GÖÖÖÖTT.. sen ska jag nog ner och hämta syrran och Anton när de inte vill vara kvar längre. :D

Ha de bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0