A9-ritten

 Nu va det några dagar sen jag skrev här i bloggen.. fy på mig... men det har varit massor att stå i. A9-ritten gick ju av stabeln i söndags.. Och innan det va det massor som skulle fixas med tävlingsplatsen och så va det middagen på lördag kvällen..

Föreningen Värmlands Distansryttare kom tvåa i lag-SM 100km. :D Visst va dom duktiga :D
Och Sarah kom först i denna deltävling av Folksam Cup på sin nya stjärna Elizt. Grattis

Star har fått massor med dressyr träning.. red ut första gången igår sen Hökensås tävlingen. Han va jätte pigg och framåt och verkade tycka det va kul att få komma bort från banan en stund :D
Skulle egentligen ridit ut idag tänkte jag, men fick in en kund halv fem med klipp och sling.. hon ville så gärna bli fin till helgen och jag har haft henne massor med ggr och jag hade verkligen ingen tid innan helgen eftersom jag drar till falkenberg på torsdag kväll.. Så jag offrade min lediga eftermiddag med att hjälpa henne..

Våran kissemisse (Pumba) är nu ute dagligen.. han tycker verkligen det är skit kul.. och han är mer lugn inne nu när han får springa av sig ute hela dagen..
Han har ju fått en kompis också.. de leker dagarna i ända.

Nej nu ska jag tillbaka till jobbet.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0