Tyvärr

Tyvärr så klarade jag mig inte från magsjukan :S Tyvärr så blev jagnog smittad redan innan han bröt ut.. men jag fick en lindrig form av det.. har inte spytt eller så.. men jag har ont i magen och lite så.. Tobbe har spytt en massa och är mer sjuk än jag.. så jag får ta hand om honom :D

Ska alldeles snart palla mig iväg och gå ut med Wilma.. (Tobbes mammas och pappas hund). Dom är i utomlands i cambodja. Det är en av anldeningarna att jag inte vill ha en egen hund är att man slipper gå ut med dom när man tex är sjuk eller nåt annat.. jag gillar andras hundar hemma hos andra.. för då har inte jag ansvaret.. det räcker med en häst. Och snart en katt.. (Pumba) :D

Min syster är på Gekås nu.. ska köpa på mig lite kattsaker och nåt rosa hästgrejs om det finns.. hihi och mina saker från mia (distansritt.nu). Sen lite smink..

Just ja.. igår när jag skulle använda min NYA mascara som jag bara haft i EN vecka.. när jag började med ena ögat va allt frid och fröjd och precis som vilken mascara som hellst.. men när jag skulle ta mer mascara till det andra ögat så gick borten AV.. AV.. fattar ni.. den gick bara av.. bara sådär.. jag gjorde inget konstigt med den.. bara precis som vanligt. Men den gick AV iallafall.. hmmm... dålig kvalité tycker jag.. usch.. och sååå klart så har jag inget kvitto kvar så jag kan inte reklamera den heller.. jaja.. nu har jag ingen mascara i alla fall.. får helt enkelt palla mig iväg och köpa en ny..  pust.. jag som nyss lagt pengar på en.. jaja inget att göra åt...

Måste försöka rida star idag också.. kan försöka ta ett pass på banan kanske.. eller nåt.. får se vad jag orkar med.

nej nu ska vi dra och gå med Wilma pilma..

Ha de..

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp det är western clinic hela helgen i stallet :D du får komma dit o kolla :)

2009-03-06 @ 23:40:05
Postat av: Emilia

Hejsan hoppas allt är bra med dej.

Jag ska dock skriva och klaga lite då jag fortfarande inte har fått hackamoret, ser gärna ttt den kommer nu.

kan skicka hem den till ljusdal.

Emilia hansson

lasaretsg24

82735 ljusdal

2009-03-08 @ 12:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0