Tävlings bok och licens

Igår fick jag stars tävlings bok. Äntligen.. tyckte det lite väl lång tid för en bok där de skrivit Royal Star för hand.. Jajja nu är den här i alla fall.. Men väntar fortfarande på min licens. Det tar väl någon vecka till kan jag tänka mig. Jag tog ju lokal och va osäker vilka tävlingar jag fick tävla med det.. och som Camilla skrev på distansivamland.se så är det upp till 79km/T. Och jag funderade på att ev starta en 80 km/T på fornaboda.. (inte räkert dock) och blev då lite rädd att jag tagit fel licens.. men det går tydligen att uppgradera licensen när man vill. Så om jag känner då en månad i förväg eller nåt att jag vill tävla 80 så kan jag uppgradera det till senior. Skönt att veta.. kan sträcka mig ända fram till två veckor innan också sa de.

Nej nu måste jag jobba..

ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0