Nya skor

Idag fick Star nya skor ÄNTLIGEN.. fast när jag skulle ut i stallet va klockan halv åtta och det va tät dimma och mörkt.. så jag vågade inte rida ut.. får åka ut tidigare imorgon istället.. Kunde inte va ute när han blev skodd då jag jobbade men Camilla ställde upp och tog in och ut han..

I helgen är det träningsritt på A9. Jag ska vara med och rida 30km tänkte jag.. Den går ju lite tidigare också vilket passar utmärkt eftersom jag får folk hem på eftermiddagen eftersom jag fyller 24 på fredag (20/3). Det ska dukas i huset med mat och tårta som jag själv tänkt fixa.. tårtan kanske jag köper.. ska gå till ejes och kolla vad det kostar.. Har inte bjudit någon spec än.. utan de självbjudna är ju mamma morgan pappa farmor rolf tobbes båda föräldrar etc. Sen ska jag nog fundera på att även bjuda hem några vänner fast kanske lite senare efter all släkt. Får se om det blir någon fest.. har inte bestämt det än..

Nej nu ska jag fixa lite te och lägga mig framför tvn.

Kram på er


Va tvungen att ta en bild i solskenet när han fick gå ut utan täcke.



Han ska då alltid blunda på kort :D



Ett kort från i tisdags när jag va smått lycklig över den påslagna skon, men lyckan va kort eftersom han tappade den andra efter typ halva turen.. men ett kort fick jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0