Missförstånd

Det har skett ett litet missförstånd tror jag.. det va inte meningen att låta anklagande eller sur eller nåt med det där med svettiga hästar.. det jag menade va mest bara att jag kände det lite som om andra i och utanför stallet tycker att jag plågar honom genom att rida honom svettig.. för när man tränar distans blir de svettiga och inte så lite heller.. och täcket va inte blött nät jag åkte men är JÄTTE tacksam för all hjälp med att en vänlig skäl bytte det.. grejen va bara att jag ville veta från flera om det va fler som tycker samma sak.. inte min mening att uttrycka mig fel.. för de som tog illa upp eller nåt så ber jag tusen ggr om ursäkt..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0