Medryttare

Idag kommer den andra tjejen som ska prova att rida star.. Får se hur det går :D, fast det går säkert bra.. star är ju inte så svår precis..
Som ni redan vet så är det ju en liten avlastning för mig nu när vi köpt hus och ska renovera etc. Så behöver vi tiden.. och ska jag hinna me och rida också så kommer jag bara hinna med huset på helgen och då kommer det ALDRIG bli färdigt. Men med lite hjälp några dagar i veckan blir det prima.. :P

Har fått en sån hiskelig träningsvärk efter allt rivande.. hahaha.. kofoten va kul med ack så jobbigt.. och det fick jag känna på igår HUR jobbigt det egentligen hade varit :D TRÄNINGSVÄRK i bött :P

Red star igår igen eftersom träningsritten va rätt lugn så tog jag en liten runda idag också.. han va väldigt pigg (läs pigg som lite mer framåt, inte het, det är inget star vet vad det är haha) och fräsch. Känns så skönt att det börjar märkas skillnad på han uthållighet och kondis :D då ser man faktiskt resultat i all träning och slit.

Nej nu ska jag ge mig iväg och möta upp den tjejen som ska prova star. :D

Ha de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0