Lite trött på det mesta..

Ja usch jag är lite trött på det mesta just nu.. blää.. allt bara skiter sig känns det som.. ibland, eller ofta längtar jag tillbaka till jag gick i skolan och bodde hemma.. då hade man andra bekymmer.. mindre bekymmer.. nu är man en såkallad vuxen och ska ta hand om sig själv.. har inte alls lust med det ibland.. det va så skönt ( när man tänker tillbaka nu ) när någon annan tog hand om en.. m
en men..

Star har ju som sagt tappat en till sko.. och det är inte alls lätt att få tag i en hovslagare som kan komma ut.. Kollade med Anders Hermann, men han kunde bara imorgon klockan halv två.. när jag är som mest upptagen.. pust.. har kollat runt lite om någon vänlig skäl kunde hjälpa mig att gå ner med star.. men ingen verkar ha tid.. min medryttare går i skolan tills klockan två och Hermann kunde inte senare eller tidigare än halv två. :S 
 Per kunde inte komma förens måndag.. och då har star så gott som stått i två veckor.. visst lite kortare pass har det blivit på banan utan sko, och sen hann jag ju rida 18 km i tisdags innan skon ramlade av..

Jaja så är det..
Nu måste jag äta lite så mitt dåliga humör går över.. det har en tendens till att bli rätt hett när jag är hungrig.. (vilket tobbe brukar utnyttja och reta mig, tycker han är skit kul, jag också när jag väl ätit.. men inte undertiden grrr)..


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0