Licens, tävlingsbok, vacc och medlemsavgift

Igår va jag duktig och betalade in licensen och tävlingsboken och medlemsavgiften.. :D Så duktig så :D
Fast när jag satt där och skulle betala in licensen blev jag lite fundersam.. vilken ska jag ta?? Lokal licens eller senior licens?? Hmm vad är det för skillnad.. och vilken av dem ska jag ta?? Så jag tog lokal och skickade ett mejl och frågade.. är det fel får jag lägga till pengar så jag får rätt..

Kollade stars pass idag och såg att hans vacc går ut den 24 april.. Då blev jag också lite fundersam.. kan man tävla den 18 april utan att vacc han innan? Eller måste jag vacc han nu?? För jag menar kan jag vacc han efter tävlingen är ju det bättre  för ekonomin just nu..
Vad tror eller vet ni om allt detta??

MVH Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0