Kusinbarn

I onsdags klockan halv två fick min lilla kusin en son som ska heta Melwin.. :D Hon va bara två dagar försenad så han va inte överdrivet stor.. Har inte pratat med henne så mycket eftersom hon är kvar på BB fortfarande, så jag vet inte hur förlossningen gick.. Men bra antagligen eftersom han är ute :D hehe.. ska försöka åka och hälsa på när de kommer hem och ta lite kort såklart :D Dessa små småttingar är ju bara för söta.. tänk den dagen man får en egen (eller fler, man vet ju aldrig). Undertiden får jag mysa med alla andras bäbisar..
Måste försöka att hälsa på Elin Fossmo nån dag och kolla på hennes bäbis.. har sagt hundrafemtio ggr att jag ska komma men det blir ju aldrig av.. det är så när man jobbar och tiden bara flyger iväg.. herre gud vad det går fort.

Ska alldeles snart åka till mor och äta födelsedags middag.. jag har valt maten.. :D Modulas dipp heter den.. SKIT gott.. det är inte bara en dipp.. utan massa god köttfärs och massa grönsaker etc.

Syns imorgon alla distanssugna människor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0