Härliga sol..

Idag började jag klockan två precis som alla andra torsdagar.. Skönt för då hinner man med att rida på förmiddagen. Och idag hade jag till och med tur med vädret. Hur fint som hellst ute jue. Tog lite bilder också när jag skulle ta in honom.. Han är bara för söt. :D

Idag red jag ca 15 km i lagom tempo. Vi njöt i fulla drag av det vackra vädret och den härliga ridturen.
Hoppas verkligen att det blir samma väder på lördag.. :D

Hopp imorgon blir man 24 år då. Gud vad tiden går fort. Tyckte nyss det va två månader sen jag sa att det va två månader kvar till jag fyllde.. tyckte nyss jag fyllde 20.

Börjar faktiskt gilla mina lockar nu.. ne är snyggare nu än de va när de va nygjorda.. får mer volym och känner inte mig tråkig och ostylad.. funkar bra med ansiktsformen.. så nu kan jag äntligen säga att jag är nöjd.



Star och hans bästis Satellit



Han är ju bara FÖR söt :D



Lilla inåt tåade sötisen


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej. nu på lördag jobbar ja tyvärr natt. då da?

läste olyckan om affe. hoppas verkligen att det inte är någon springa. ett sådant ställe är ju inte det lättaste precis o få o läka. håller tummarna. ja visst börjar det kanske bli lite häst av honom. längtar så fruktansvärt tills han blir stor så man kan rida. passar även på säga grattis :D förstår va du menar med att tiden bara flyger iväg. har du fått något kusinbarn än då? krams

2009-03-19 @ 23:16:26
URL: http://annsofia.blogg.se/
Postat av: Camilla Norberg

GRATTIS på födelsedagen!

Håller tummarna för vackra & söta Affe!

Krram Camilla

2009-03-20 @ 16:35:50
URL: http://teamnorberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0