Flytt flytt flytt

Ja nu har allt dragit igång.. denna vecka kommer att vara stress stress stress.. för vi ska ha hunnit gjort köket sånär något färdigt för vi ska vara ur lägenheten innan söndag och då ska det vara städat också. Vi har lite kvar i köket att göra.. lägga golv sätta upp alla skåp.. måla bröstpanelen.. tapesera i köket och ardagsrummet.. etc etc etc.. Sen ska det packas och städas. Men det börjar verkligen syns att vi börjar komma någon vart. Det är ju nu det är kul :D

Igår så flyttade vi ur båda förådena.. och det är inte lite grejer.. utan MASSOR.. ALLA mina grejer från min gamla lägenhet låg där, plus en del av Tobbes grejer.. men inte nerpckat fint i lådorna som de va från början, utan vi har varit där och rotat med jämna mellan rum så allt låg liksom huller om buller.. men svarta sopsäckar blev våran räddning.. slängde ner allt i dom och in med dom i släpkärran och iväg till huset. Allt ska soteras sen.. när vi börjar med det :D hehe.. 
 
Idag så kommer min medryttare Frida att ta hand om star.. är verkligen jätte nöjd med henne.. hon är så duktig och vi har liksom samma synd på hur man tar hand om hästarna..

Är det fel om en häst blir svettig när man rider dem?? Jag vill inte att andra ska tycka att jag plågar star när jag rider honom svettig.. för jämnför jag honom med de andra som rider distans så är han en av de som svettas mindre..
Kommentera gärna om vad ni tycker?? Bra och kul att veta andras komentarer..

Nej  nu ska jag packa lite.. 

ha de. 
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tja, jaha, ja kankse skulle läsa alla ord som stod med i vad du skrivit :D hahaha har inget bestämt än vad ja ska göra den 18/4. tänkte du på då? va är det för puckon rent ut sakt som inte förstår att om man ridit 4 mil för att träna till distans så blir hästen svettig. är ju inte direkt att dom är som hundar o flåsar med tungar... suck hört något mer om Affe? va roligt :D varit o hälsat på dom något? krams

2009-03-24 @ 00:08:18
URL: http://annsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0